-
فضای کار اشتراکی چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟
پنجشنبه 2 آذر 1396 13:43
فضای کار اشتراکی اصطلاح نسبتا جدیدی است که در سالهای اخیر با آن مواجه شدهایم. در حالت کلی میتوان گفت فضای کار اشتراکی نقطه متقابل سازمانها و کسب و کارهای سنتی است. زیرا سازمانهای سنتی ساختاری سلسله مراتبی دارند. که در آن بخشهای مختلفی وجود دارد. کارمندان هر بخش اتاق مجزایی دارند و در راستای هدف بخش خود در تلاش...
-
هر آنچه که در مورد داشتن یک دفتر کار مدرن باید بدانید
پنجشنبه 2 آذر 1396 13:37
امروزه هر کارآفرین یا مدیری را که ملاقات میکنیم در تلاش برای داشتن یک دفتر کار مدرن است. زیرا امروزه دیگر کسب و کارها یا به سمت دیجیتالیزه شدن پیش میروند و یا در صورت داشتن مکان فیزیکی، دارای یک دفتر کار شیک و مدرن هستند. به عبارت دیگر میتوان گفت این روزها دیگر شیک و مدرن بودن دفتر کار به یک پرستیژ کاری تبدیل شده...
-
استفاده از فایلینگ اداری راهی برای مرتب بودن دفتر کار
پنجشنبه 2 آذر 1396 13:24
با وجود اینکه کاغذ بازیهای اداری جای خود را به سیستم اتوماسیون داده است. و اطلاعات کسب و کارها در دیتابیس آنها ذخیره میشود. تا به راحتی قابل ارزیابی و بازیابی باشد. اما هنوز هم فایلهای کاغذی زیادی در بسیاری از کسب و کارها وجود دارند که باید به دقت طبقهبندی شوند. در حقیقت میتوان گفت که سیستم اتوماسیون و اینترنتی...