مبلمان اداری , میز اداری , پارتیشن

مبلمان اداری , میز اداری , پارتیشن شیشه ای , پارتیشن اداری , پارتیشن دوجداره , انواع میز و مبلمان اداری , خرید و فروش و قیمت

مبلمان اداری , میز اداری , پارتیشن

مبلمان اداری , میز اداری , پارتیشن شیشه ای , پارتیشن اداری , پارتیشن دوجداره , انواع میز و مبلمان اداری , خرید و فروش و قیمت

نکات مهم قبل از خرید گیت فروشگاهی

نکات مهم قبل از خرید گیت فروشگاهی : در این مقاله می خواهیم محبوب ترین و مهمترین نکات مربوط به دروازه فروشگاه شما را برای شما تعریف کنیم تا از هشدار فروشگاه خود نهایت استفاده را ببرید و فروشگاه خود را ایمن کنید. از اینکه در این نکات طلایی از دست ندهید ، از حرم گیت سپاس گذار باشید.

نکات مهم در مورد استفاده از فروشگاه گیتس
با استفاده از گیت فروشگاهی AM

اولین چیزی که می خواهیم در مورد AM Gates بگوییم این است که این نوع گیت با سرعت و دقت بالایی در تشخیص فرکانس مشخص می شود و دامنه گیت این دروازه از سایر گیت ها بالاتر است و این یک مزیت خوب و با مناسب و مناسب است نصب حرفه ای از این دروازه می توانید بهترین عملکرد را داشته باشید ، این زنگ هشدار
نحوه صرفه جویی در هشدارهای فروشگاه

نکات مهم در استفاده از گیت فروشگاهی


همانطور که می دانید مصرف برق یک عامل مهم است و باید در نظر داشته باشیم که مصرف گیت زیاد است ، به طوری که هزینه بالای برق منجر به هزینه های اضافی نشود. میزان مصرف برق را کاهش داده و عمر گیت را در حین خاموش و خاموش کردن زنگ هشدار از طریق کنتور افزایش دهید تا بسیار کمتر مصرف شود.
هشدارها را از دروازه مغازه بشنوید

اگر به دلیل کوچک بودن این برچسب ها از مغازه های خود از برچسب استفاده می کنید ، ممکن است بعضی اوقات این برچسب ها توسط فروشنده لغو نشوند و این برچسب های غیرقابل چاپ در اینجا آلارم های فروشگاه را صدا می کنند. مشتری را حفظ و احترام بگذارید و مشتری را با بهانه ای به فروشگاه برگردانید و با بهانه و برچسب خنثی شوید.

    بیشتر بخوانید: گیت فروشگاهی EM

فاصله از میز فروش تا درب خروجی

هرچه مسافت طولانی تر باشد ، بهتر است زیرا شما نباید برچسب ها را در کشو بگذارید زیرا میز فروش به درب خروجی نزدیک می شود ، هرچه هرچه تگ لباس ها بزرگتر باشند ، فرکانس آن نیز بیشتر می شود. هشدارهای جعلی فروشگاه را ایجاد می کند.

تمکین خاص به چه معناست؟

تمکین خاص به چه معناست؟

تمکین خاص به معنای اجازه زن مبنی بر انجام آمیزش جنسی مرد با وی می باشد. همانگونه که در ابتدا توضیح دادیم به محض وقوع عقد نکاح، زن مالک نصف مهریه می گردد و برای مالکیت تمام مهریه، نیاز به تمکین خاص دارد.

بنابراین تمکین زن به معنای عام و انجام امور منزل و همسر داری شرط مالکیت تمام مهریه نخواهد بود تا زمانی که زن راضی به انجام تمکین خاص گردد.

بنابراین می توان گفت، تمکین اگر از نوع خاص باشد در میزان مهریه تاثیرگذار است نه بر حق زن مبنی بر مطالبه و یا عدم مطالبه مهریه.

چرا که زن تحت هر شرایطی حق مطالبه مهریه را دارد مگر اینکه خود آن را به شوهر بذل نماید و یا اینکه عقد آن ها مشمول فسخ و یا بطلان نکاح قرار گیرد.

تاثیر تمکین بر حق مطالبه مهریه

از جمله حقوقی که قانون برای زن در خصوص مهریه در نظر گرفته است، حق حبس می باشد. بدین معنا که زن می تواند تا زمان دریافت نصف مهریه خود از مرد از تمکین خاص خودداری نماید و از این طریق مرد را مجبور به پرداخت مهریه نماید.

در اینجا ذکر دو نکته حائز اهمیت است:

 اول اینکه اگر زن تنها یکبار تمکین نماید دیگر نمی تواند از حق حبس استفاده کند و دوم اینکه در صورت تقسیط مهریه از جانب دادگاه و پرداخت اولین بخش از اقساط مقرر شده، زن موظف به تمکین می گردد. اطلاعات بیشتر - مراجعه به وکیل غرب تهران

 در غیر این صورت از حق دریافت نفقه در مدت زمان عدم تمکین محروم شده. هرچند حق او بر مطالبه نصف مهریه همچنان محفوظ است.