مبلمان اداری , میز اداری , پارتیشن

مبلمان اداری , میز اداری , پارتیشن شیشه ای , پارتیشن اداری , پارتیشن دوجداره , انواع میز و مبلمان اداری , خرید و فروش و قیمت

مبلمان اداری , میز اداری , پارتیشن

مبلمان اداری , میز اداری , پارتیشن شیشه ای , پارتیشن اداری , پارتیشن دوجداره , انواع میز و مبلمان اداری , خرید و فروش و قیمت

AM ((Acoustomagnetic چگونه کار می کنند؟

گیت فروشگاهی AM ((Acoustomagnetic چگونه کار می کنند؟ در ابتدا باید بگوییم که در سیستم های AM عناصر امنیتی از از جعبه های پلاستیکی خیلی کوچکی ( طولی در حدود ۴۰ میلیمتر و عرض بسته به طراحی آن بین ۱۴ تا۱۸ میلیمتر و ضخامتی در حدود ۱ میلیمتر ) تشکیل شده است .
این جعبه در واقع دو نوع نوار فلزی داشته است که یکی از آنها یک نوار فلزی سختِ مغناطیسی است که به جعبه پلاستیکی متصل شده است و دیگری یک نوار فلزی است که طوری درجعبه جاسازی شده است که قادر باشد ارتعاش مکانیکی آزادانه را در اختیار داشته باشد فراموش نکنید که جنس این نوارفلزی جنس آمورف می باشد.
به شکل زیر دقت کنید در آن می توانید یک تگ AM باز شده در گیت فروشگاهی را مشاهده نمایید.

گیت فروشگاهی AM ((Acoustomagnetic چگونه کار می کنند؟ در ابتدا باید بگوییم که در سیستم های AM عناصر امنیتی از از جعبه های پلاستیکی خیلی کوچکی ( طولی در حدود 40 میلیمتر و عرض بسته به طراحی آن بین 14 تا18 میلیمتر و ضخامتی در حدود 1 میلیمتر ) تشکیل شده است . این جعبه در واقع دو نوع نوار فلزی داشته است که یکی از آنها یک نوار فلزی سختِ مغناطیسی است که به جعبه پلاستیکی متصل شده است و دیگری یک نوار فلزی است که طوری درجعبه جاسازی شده است که قادر باشد ارتعاش مکانیکی آزادانه را در اختیار داشته باشد فراموش نکنید که جنس این نوارفلزی جنس آمورف می باشد. به شکل زیر دقت کنید در آن می توانید یک تگ AM باز شده در گیت فروشگاهی را مشاهده نمایید.


گیت آرتابان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.